pLeaSe cLick Me!!

Wednesday, September 30, 2009

situasi yg mengelirukan..

sehingga kini..
saya melihat pd situasi di mana perempuan lenih ramai dari lelaki..
memang x dinafikan yg berada di depan mata kita..
tp yg menyedihkan saya..
perempuan yg sama jantina dgn saya...
tp umur yg lebih muda...
amat memalukan saya rs sbgai wanita..
seingat saya..wktu umur remaja..yg sy tau hanyalah pergi ke sekolah..
dan belejar sehingga tamat tingkatan..
tp skarang tidak..
situasi dulu dan skrang tidak sama lagi..
malah remaja perempuan skarang bertindak di luar batasan..
malah ada yg tidak segan silu uuntuk berdakapan dgn yg bkn muhrim di khalayak ramai..
tidak taukah keluarga mereka??
atau...
keluarga mereka pun sama??
bukan apa...
saya bukan nk campur tangan..
tp mengingatkan biarlah sama2 kita beringat dan jg keluarga..
sehingga ada yg saya dengar cerita..
smpai ada perempuan yg bertudung bayar upah kepada penjaga bangunan..
semata2 untuk melempiaskan nafsu..
masyaALLAH..
tidak saya sangka perempuan zaman sekarang ni..
begitu murah harga diri perempuan...
apa ade dgn dunia sementara..
p/s: sama2lah kita memohon agar kita di ampunkan dosa..amin..
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails