pLeaSe cLick Me!!

Tuesday, April 20, 2010

i falling in love with ADAMAYA

assalamualaikum to bloggers..ari ni mood angin kucar kacir..geram bercampur baur..tapi wat masa skang ni aku geram..entahla..tapi sebelum perasaan aku yang geram ni bertukar,aku ngah rasa happy..berkaitan dengan cerita ADAMAYA..love this story very much la..sblm cer ni cer NA O MeI..tp ending dia hanging la plak..tu yang xbest tu..tapi pape pun Adamaya ni based cer asal i'm not single..superb...love la cer yg loving2 ni..tmbah2 lisa n sein plak teraju cer tu..ape lagi layan je..

actually nk smbung lagi cer tapi xbest la,perasaan aku ngah berkecamuk skang ni,tension..i wish i get a good job and go far away..aku nak berdikari..selama aku study,xde plak aku ssh2kan sesapa..tensionnyer perasaan aku skang ni...!!!

2 comments:

¶A.K.I¶ said...

ske gak ADAMAYA!!

Unknown said...

awal2 dlu xde la layan sgt cz agak bz...

skunk dah free...bila layan skali perh....best gak...

tgh cari keje ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails