pLeaSe cLick Me!!

Saturday, April 17, 2010

exam a.K.a peperiksaAn

assalamualaikum kepada semua..setelah sekian lama aku berdiam diri tidak bermakna blog ini berkubur begitu sahaja..ini berikutan dengan email dari pihak nuff buat aku rasa kurang bersemangat dan juga kesibukan masa yang terlalu singkat buat aku jarang menulis N3 baru..

mungkin ramai yang dah tahu tentang keputusan untuk KPLI-SR jun 2010 baru2 ini,dimana semua kawan2 aku termasuk diri ni jugak tidak berjaya ke peringkat temuduga,umi aku ada cakap yang calon KPLI 60k,huish...terlalu ramai bagi aku..dan yang nak dipakai hanyalah 1k shj,begitu sikit bagi aku..jadi ada lagi 59k yang tidak berjaya..seterusnya DPLI pula yang nak dituju..entahla..

aku bukan setakat xm KPLI tapi sudah melalu xm Peperiksaan Perkhidmatan Awam Gred 41,dari pagi smpai ke petang,prestasi aku pun tidak dapat nak jelaskan dengan lebih lanjut,sekarang ni untuk DPLI pula..setelah tamat pengajian makin banyak pula peperiksaan yang aku kena lalui,tapi budak2 yg minta kerja dengan sijil SPM lebih bahagia..begitu banyak cubaan dan dugaan yang aku kena lalui untuk mendapatkan kerja yang lebih baik..aduh....aku rasa sangat tertekan..tp rezeki tidak muncul lagi..sabar tu lebih baik..dan hikmah disebalik sabar tu banyak..dan kita hanyala perlu bersabar..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails