pLeaSe cLick Me!!

Wednesday, March 31, 2010

sUrat peRingaTan nuffnang

assalamualaikum kepada semua penulis2 blog..disebabkan kesibukan masa yang tidak mengizinkan aku menulis N3 terbaru berikutan di kelantan ni aku dapat cuti dua hari dan dan aku guna sebaik2nya cuti tu.hari ni aku dapat email dan masa dalam menjelajah blog rakan2,aku banyak terbaca yang mereka pun sama seperti aku dapat email dari nuffnang bagi amaran jangan ada penipuan dalam setiap klik iklan mereka.untuk makluman semua,aku pun klik atas dasar minat dan ingin tahu lebih lanjut maklumat barang2 yang diiklankan.macam contoh:digi blackberry,mister potato dan juga ambank group.yang menghairankan aku,kenapa baru sekarang pihak nuffnang memberi amaran sedangkan ramai dah terjebak dengan perkara ni??

aku keliru dengan email tersebut.aku rasa aku klik iklan mereka pun atas alasan nak tahu lebih lanjut tentang produk tersebut,tapi kalau aku klik jugak iklan blog2 rakan ni,adakah aku akan di hukum??ada siapa2 boleh jawab soalan aku??aku keliru sebab aku masih baru didalam dunia iklan ni.tapi tidak mengapa,aku sekarang sah mula klik dalam senyap sebab aku nak tau ada ke orang nak klik aku punya kalau tidak tinggal jejak seperti biasa..jadi,tiada la pendapatan dari pihak nuff.

sebelum terlupa,aku nak bagi tahu,sesiapa yang terpilih untuk peperiksaan pangkat 41 SPA,anda semua boleh semak di laman web SPA samada terpilih atau sebaliknya.dan kalau ada yang pernah pergi sebelum ni,sila2 la kongsi kan pengalaman anda ya..sekian dulu N3 yang agak skema ini..assalamualaikum..

1 comment:

tricksrex said...

em.pelik.
kenapa nak salah klik pulak?
klik kat page sendiri ke page org?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails