pLeaSe cLick Me!!

Saturday, March 27, 2010

jOm heBoh..plus enGaged..

assalamualaikum semua..camner korang ari ni??alhamdulillah aku sihat..cuma penat sangat rasa this weekend..haha...tengokla title N3 aku kat atas tu..penuh dengan pengisian minggu ni..walaupun hubby aku bekerja ari sabtu..aku isi jugak masa tu dengan sepenuh2 nya sampai kaki aku ni tak leh nak gerak..hahaha...da terlampau banyak berjalan..ari ni,aku masuk kerja cam biase je..juz pagi ni nak update skit N3 aku ni..

ok..aku nak start ngan ari jumaat dulu..pagi tu cam biase la..relax je..juz after orang solat jumaat,aktiviti aku pun bermula dengan pergi umah member aku bertunang..congratz to ili ruzanna..ko da di booking orang..haha..nice pinky cloth..tapi sayang aku xsnap gambar..sebab time tu aku xleh nak lama2 coz aku ader keje lain..sory yea ili,aku muncul seketika sebab dikala tu,kau da sibuk untuk berjumpa dengan bakal pasanganmu..papepun congratz..hehe..

after that,aku g la KBmall..i thought nak g jom heboh dulu..haha..1st time tu jom heboh come to town and of coz la,diorang kena pakai tudung for girls..anak2 sedara aku nak pergi sane,tapi aku stuck kat jammed so,sampai lewat,tengok2 diorang da pegi dulu,so,aku g KBmall ngan diorang plus wif my hubby la..haha..so suprize beb..this week,kat tempat2 shopping xde orang..haha..semua nak pegi jom heboh..plus aku pun nak pegi jugakla..sebab masa aku study kat melaka,aku xde transport nak g,lau naik public transport,paham2 la..mesti stuck ngan orang2..so,this time kat tempat sendiri,aku leh la g..before tu,aku merewang2 dulu kat KBmall nga family in law..xde ape pun aku beli,aku kan keje swasta,gaji aku xmasuk lagi..haha..window aje la jawabnya..xpe2..aku tengok orang beli pun da rase macam aku yang beli...jimat skit..betul tak??

then lepas diorang balik dulu,my turn plak nak g jom heboh..tapi time tu da kul6.30 petang da..so,orang cakap xleh lama2 la..lagipun aku nak tengok la sebab sis in law cakap barang murah..mula2 step je,tengok manusia..mak ai...macam semut la..my father in law cakap cam kat padang mahsyar..hehe..ibarat terlalu ramai orang kat tempat tu..aku plak g je la mencelah2 kat tempat2 orang ramai tu..tapi beli dua bag je..biskut plus mamee..haha..membeli jugak aku ni..tapi time tu semua artis da blah kot..sebab aku tengok orang2 biase yang amik peluang nak snap pakai background tv3..aku lalu n blah...malam tu aku tido keletihan..

next day,ari sabtu,aku anta hubby aku g keje then aku sorang2 merewang lagi kat jom heboh..bukan pe,sebab my mum plak nak kirim biskut munchy's yang enak lagi lazat tu..aku parking xde la jauh tapi bila aku story kat mak aku,dia cakap,"jauhnya long paking..da tu kenapa xparking dekat2"...haha..aku gelak..aku cakapla,ingatkan g time kul 10 tu xde orang mak ai....punye la panjang orang tengah berpusu2 ke jom heboh..aku terdengar la,ader la sorang mamat tu ngah on call then dia cakap yang dia sampai kul7 lagi..aku yang dengar ni pun ternganga..yea la..aku budjet kul 10 tu elok2 je aku sampai rupanya ader lagi yang lagi awal dari aku..time tu aku sampai da ramai yang berpusu2 and artis2 ader la jugak tapi yang tambahan2 la,hero2 heroin2 xde la..sebab diorang xnak pakai tudung la tu..(untuk pengetahuan korang,lau diorang nak datang wat jom heboh kt kelantan ni,diorang kena pakai yg tutup aurat plus pakai tudung bagi perempuan)..syukur...kurang2 nya..dapat gak tutup aurat dari terdedah kat sana sini..

aku g kejap je,then aku blah..balik tu petang tu plak aku g mydin Mall plak kat kubang kerian,ni sbb sis in law nk carik barang...aku temanla..smpai kt uma plak,my hubby plak sampai..aku kua balik n g amik dia..smpai uma da maghrib lepas solat,aku tnye hubby aku sbb kt uma xde pape nk makan since masak kat uma aku,so,aku pun ajak la kua..makan nasi kerabu..plu fresh orange,hehe...

after that,hubby ajak g jalan2...jalan2 lagi tapi round2 atas kete je,so,lalu la kat ares jom heboh lagi,mak ai,ader yang parking kete jauh giler pun sanggup g..memang ramai dari yang biase...hm..okla..tu aje..aku nk cakap memang weekend ni aku letih giler...bukan rest pun..tapi xpe..keje ari ni n esok tp lusa n tulat aku cuti..yeaha...cuti ape,korang tengok kt kalender yea..ok..chow smua...lain waktu kita bersua..

p/s: aku ader terbaca satu kata2 yang wat aku rase best sangat..

"Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan,dua tangan untuk memegang,dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat.Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita??kerana Tuhan telah memberikan sekeping hti lagi pada seseorang untuk untuk mencarinya...Itulah CINTA...."

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails