pLeaSe cLick Me!!

Wednesday, May 19, 2010

hari khamis menjelma lagi!!

assalamualaikum semua..hari ni terasa kebosanan bila kerja tidak begitu byk..alhamdulillah,hari ni masuk hari ke lima aku bekerja di sini,setakat ni,semua berjalan dengan lancar walaupun ada sedikit kesalahan tapi tu lumrah setiap insan..semalam umi ada bagitau tentang kerja kosong tapi bagi aku rasa macam rezeki nak kerja dengan lebih tetap rasa macam dah putus asa bila setiap permohonan aku ibarat hilang tanpa khabar berita..
Memandangkan keadaan kewangan aku pun tidak sekukuh sebelum ini berikutan susah nak mendapatkan orang2 yang berminat dengan menyimpan..
Sekarang ni,aku dapat kerja yg lebih stabil walaupn gaji tidak lumayan tapi mungkin rezeki aku di sini dulu baru ada rezeki di tempat lain..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails