pLeaSe cLick Me!!

Tuesday, July 6, 2010

budak 5 tahun kenal erti seks dan gay??

selamat malam semua..sudah lama aku tidak update blog ni,berikutan kerja yg berlambak dan malas yang berleluasa..tapi berita dan cerita hari ni aku terima dengan terkejut..tengok la tajuk entri aku tu..kamu semua mesti terkejut dan bagitau betul ke cerita aku ni..

yup..memang betul kejadian ni berlaku..berikutan pagi tadi,masa aku sampai ofis dan menanti pintu ofis dibuka,aku menanti di atas motor ku sambil melihat situasi budak lelaki berumur 5tahun,sedang memaki hamun ibu dan pengasuhnya..siap dengan sepak terajang memarahi ibunya dan pengasuhnya juga..aku tengok situasi tu pun macam nak bagi penampar je..ish..budak2 sekarang ni memang kurang ajar la..

kisah tajuk aku ngan budak ni ialah budak ni jugak reti hal2 pasal entri aku kat atas tu..jadi,nak dijadikan cerita,aku masuk ofis,kemudian,kak cleaner kitorang bagitau kisah anak sedara dia yang berumur 3 tahun jadi mangsa kepada budak 5tahun ni..sama2 lelaki..boleh korang semua bayangkan???

di suatu petang dua tiga hari yang lepas,si budak 5thn ni ajak si budak 3thn main dalam bilik,lps tu,mak si budak 3thn ni cari2 la budak 3thn tu,punya la lama jumpa diorang main dalam bilik..so kak cleaner kitorang ni mak sdara budak 3thn ni,tnya la,main apa dalam bilik tu,si budak 5thn da cabut da,si budak 3thn bgtau hal dia di suruh melakukan benda2 yg tidak sepatutnya budak2 tau..mak sdara dia pegi tanya budak 5thn tu,dia lari lintang pukang n bila mak sdara dia ugut nk bgtau kt ibu n pengasuh dia siap bagitau.."bagitau la,aku tak takut pun"..ape perasaan korang??tgk2la ank masing2,jaga la elok2..mintak2 dijauhkan perkara yang tidak elok tu..

2 comments:

farysa said...

teruknya
rasa nk penampar plak bdk 5thn tu
haha

amie said...

herr
hahahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails